۴ پاسخ

بچه دنیا اومد برای واکسن ما میبریم توی بارداری نمیریم

همین الانشم اگ سرت یه عالمه غر نزنن که چرا دیر اومدی خوبه
من ۱۹ هفته رفتم انقد غر زدن دیگ میخواستم پاشم بزنمشون

قبل زایمان دیگه عزیزم
بعد زایمان‌ بری چی بکنی😁
قبل زایمان باید بری پرونده باز کنی

از قبل زایمان پرونده بارداری تشکیل میدن

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی