خانومای هم هفته من رفتین بهداشت ؟کی باید بریم ؟؟

۳ پاسخ

من که از بهداشت رفتن متنفرم 😡 هیچ کاری نمیکنن و فقط چند تا شماره تو سیستم ثبت میکنن

من از اولش رفتم

بله عزیزم من رفتم فقط چک میکنن گفت تو ۳۵ هفته فکرکنم برم کزاز بزنم

سوال های مرتبط