۴ پاسخ

من از دو ماه به بعد نبض حس میکردم زیر دلم پسر بور

منم حسش میکنم ولی در حد پر زدن پروانه سمت راستم میفهممش

زوده برا نبض زدن، احتمالا گردش خون😄

اره خودشه انتی رفتی احتمال نداد بهت چی داری اگه میگی یه چیز گرد وایستاده بود احتمالا دختره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری