من پنتو پرازول میخورم قبل از صبحونه عالیه
برا سوزش و جوش اوردن دکتر ب من پنتوپرازول داد خوبه
ولی دردش رو دارم هنوز
قرص فاموتیدین ۴۰ نیم ساعت قبل نهار بخور خیلی خوبه
واسه سوزشش ادي ژل يا لاكسي ژل عاليه ولي دردشو نميدونم خوب كنه يا نه
یه دونه سیب بخور و یه دونه قرص فاموتیدین
خیلی زود معده ت آروم میشه
شربت آلمینیوم امجی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.