خانوما که شیاف پروژسترون واژینال میزارین چقدر داخل میزارین

۶ پاسخ

من مقعدی میزارم

به نظرم واژینال نذار
مقعدی بذار
کثیف کاریش کمتره
واژینال عفونت میاره

از پشت بزار شبی یکی که تاثیریش بیشتر باشه

من چون دکترم گفت واژینال میذارم
تا جایی ک انگشم میره فشار میدم تو ولی خیلی حس بدیه 😐

من مقعدی گذاشتم احساس میکنم واژینال خطر داره نمیدونم بنظرم مقعدی بهتره

من قشنگ میذارم داخل فشارش میدم اخه در میاد😃

سوال های مرتبط

مامان لیا و
 دوقلوها مامان لیا و دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری