سلام نه عزیزم من میگم خرید کنم شوهر م میگه هنوز زود
من هنوز نه
منم موندم چی بگیرم
هرروز میگم برم خرید کنم باز با خودم میگم برم چی بگم چی بخرم چ سایزی چندتا
هی دست رو دست میزارم شاید برا اینه ک بچه اولمه هنو تجربشو ندارم
من خرید سیسمونی تموم شد همه رو اسپرت گرفتم که دختر و پسر نداشته از وقتی جنسیتش مشخص شد لباساش رو شروع کردم
من که خودم شروع نکردم هنوز ، ولی برا لباس ببین چه ماهی به دنیا میاد متناسب با فصل و هوا براش لباس بگیر ، بعد من از چند نفر پرسیدم همه گفتن که خیلی لباس نگیر چون بچه زود بزرگ میشه لباسا خیلیا تنشون نمیره. مثلا چند دست سایز یک تا سه بگیر ، بر بیمارستان صفر بگیر خلاصه سایز کوچیک خیلی نگیر.
سلام عزیزم
سایز صفر بلوز و شلوار بگیر ک واس خاطر اون ناف میگن سرهم یکم سخت میشه اذیت میکنه حالا دو سه دست کافیه ، بقیشم سایز یک و دو بخر از هرکدوم دو دست آدم نمیدونه بچه چقد چاق میشه.. و اینکه ببین زمستون میفته اگه لباس های زمستونی بخر براش، لباس های تابستانی بزرگتر بخر
کم کم بخر ک سنگین میشی دیگ سخته هزینه هام ک دیدی
من هفته ۲۱ سیسمونیم رو چیدم و کلا پلاستیک کشیدم رو کلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.