خانما این سرویس چوب چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

پسند من نیست
مخصوصا رنگش و دسته‌های بزرگش

با احترام سلیقه من نیست ، من سفید یا سفید قهوه ای رو بیشتر میپسندم چون یه چیزیه که تا چندین وقت میتونی ازش استفاده کنی ولی این مدلی ها بعد از چند وقت دل خودت رو میزنه

سفید قشنگ تر این رنگ اصلا قشنگ نیست

سفیدش قشنگ میشه

عالیه

رنگش پسند من نیست سفید بهتر

قشنگه ولی رنگ خاکستریش زیاد قشنگ‌نیس

قشنگ و شيكه

خیلی قشنگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۸ ماهگی
مامان فندق💙💙 مامان فندق💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری