یه وفت واکسن دوماهگی
چه توصیه ای دارید؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بچه واکسن دوماهگی ک میزنه ایقد اروم میشه ک نگو

عزیزم ان شالله که ب سلامتی بگذره

تو این گرما آستین بلند تنش نکن

اولین کار لباسشو در بیار یه بلوز استین کوتاه تنش کن اینطوری تب میکنه
بعد هم هر 4 ساعت دو برابر وزنش قطره استامینوفن بده و هر نیمساعت هم تبشو با تب سنج چک کن

گرمش نیست با این لباس من دخترم یک ماهه رکابی میپوشم تنش

هر سه ساعت استا بده استا پاراکید بده بهتره از بقیه

منم امروز زدم . استرس دارم الان داره یواش یواش بدنش گرم‌میشه.قنداقش‌کردم پاشو تکون نده هی گریه میکنه بچم😭

منم دهم این ماه قراره ببرم براواکسن چون مامان اولی ام هیچی نمیدونم

هر 4 ساعت یکبار پاراکید بده بهش
تبش رو هم زود زود چک کن
لباس خنک هم تنش کن

چقدر استرسشو دارم، خدا میدونه 🥲😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی