بیمارستان هدایت کسی تجربه زایمان طبیعی داره ؟
راضی بودین ؟

۶ پاسخ

زدم اورد ولی هرچی زنگ میزنم جواب نمیده

شماره ای از هدایت دارید بدید تماس بگیرم

یعنی بیمه سلامت قبول نمیکنه

الان از قیمتاش خبر دارید

من خواهرم دوتا بچه هاشو اونجا به دنیا اورد خیلی خوب بود اون موقع رایگان بود

منم سوالم همینه..دکتر مهیار شنیدم عالیه ولی نمیدونم خودش میاد سر زایمان یا نه

سوال های مرتبط