مامانا میگم برای معاینه بخیه هام تو زایمان طبیعی باید شیو کنم؟

۳ پاسخ

اگه نمیتونی نه
ولی خب من سعی می‌کردم ی مقدار آروم با تیغ با فاصله از روش رد بشم ولی خب درد داره ی مقدار
البته من تقریبا ۴۰ روزگی رفتم دکتر ک بخیه رو ببینه

با بخیه که نمیشه شیو‌ کنی.. چرا میری معاینه عفونت کرده بخیه ها؟

اره دیکه

سوال های مرتبط