۷ پاسخ

سلام عزیزم بخیه هات چیشد افتادن ؟اگه نیوفتادن از این بزن انشاءالله بخیه هات میفته
حتما بزن تا راحت بشی

تصویر

خو شاید باید بری بکشی
گفتن جذبی یا چیگ

منم بخیه هام فقط یه دونش افتاده

منم خیلی میترسم اصلا دلشون ندارم

من ۲۴ روز به بعد افتادن جای بخیه هارو نا نمیشه بالای واژن رو میتونید

دقیقا سوال منم هست

مال من افتادن ولی منکه میترسم شیو کنم

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی