سلام عزیزم بخیه هات چیشد افتادن ؟اگه نیوفتادن از این بزن انشاءالله بخیه هات میفته
حتما بزن تا راحت بشی
خو شاید باید بری بکشی
گفتن جذبی یا چیگ
منم بخیه هام فقط یه دونش افتاده
منم خیلی میترسم اصلا دلشون ندارم
من ۲۴ روز به بعد افتادن جای بخیه هارو نا نمیشه بالای واژن رو میتونید
دقیقا سوال منم هست
مال من افتادن ولی منکه میترسم شیو کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.