ازبست انتظار کشیدم دیگه دل نازوک شدیم. تحمل هیچ حرفی را نداریم ❣️
منم همینطور شدم تا چند هفته ی قبلم خوب بودما ولی انگار اصلا یه غمی افتاده تو دلم دنبال بهونه میگردم بزنم زیر گریه
منم همینم 😔اصلا تا شوهرمم بم میگ اهم دیگ تا سال بعدی فقط هی گریه میکنم
عزیزم منم همینطورم به خاطر هورمون های بارداری به صورتت گلاب بپاش، لیمو تازه بو کن و بخور، آهنگ شاد بذار وقتی گریه کردی صورتتو حتما با آب سرد بشور چون تا وقتی اثر گریه رو صورت باشه تاخودآگاه دوباره گریه میکنی،
افسردگی بعد زایمان دیدیم افسردگی بارداری ندیدم 😂
دقیقا منم اینجوریم حتا همسرمم شوخی میکنه میزنم زیر گریه🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.