۱ پاسخ

من دادم از ده ماهگیش شروع کردم فقط اسهال شد قطع کردم تو هم با مقدار کم امتحان کن ، دکترم گفت کم چرب بده از اون جعبه ها گفت بده که هم پاستوریزه باشه هم هموژنیزه

سوال های مرتبط