من برعکس دخترم تا شیر میخورد چون رفلاکس داشت خییییییلی بی جون بود الان تازه نرمال شده
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم
من پسرم غذاخور که شد چون شیر دیگه خیلی کم میخوره وزن نگرفت ماه قبلش ۲تاسرلاک فرنی و حریره گرفته بودم خودمم موز و خرما میریختم توشون بش میدادم خیلی خوب بود الان غذاشو کمتر میدم بتونه شیرم بخوره یکم بجاش سرلاک واسش با شیر خشک درست میکنم ببینم این ماه چی میشه
واای پسر منم یه ماه ونیمه وزنش بالا نمیره
بچه منم همینه ریپلای کن ببینم جوابارا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.