نه گلم
فوقش یه شومیز ویه شلوار
اره میتونی
تهران بازار بزرگش خوب لباس گیرت میاد
یه شلوار خوبی خواهرم گرفته بود ازین تابستونی خنکا جنس خوب ۸۰۰
میگفت شومیزا تا حدود ۱ تومن بود
ببین بازار. برومن یه شلپار ریزشی ها جنس ترکگرفتم شومیز هم تا ۲تومن میتونی بگیری از این مانتو سیلک ها هم میتونی بگیری ۱۷۰۰ بود
نه عزیزم یه دست شومیز وشلوار ۶تومان میشه
بستگی داره از کجا بگیری وچه جنسی بگیری
والا من یه شلوار لخت پارچه ای گرفتم ۱۸۰۰ ی شومیزم ۲۵۰۰ 😑😐
یه دست میشه
بستگی ب مدلی داره ک میخوای برداری
قیمتا متفاوته
اره بابا میتونی ۲تا شونیز پ ی شلوار
بستگی داره چی بگیری
شومیز معمولی ۲تومن ۲۸۰۰
شلوارم همین جوری ۲ الی ۳
بستگی داره چقدر بخوای هزینه کنی و چه جنسی بگیری، هم میشه دو دست باهاش گرفت هم میشه پول یه دست هم نشه
داداش من بوتیک داره کاراش خیلی شیکه و خوش دوخت اگه ازش خرید کنی دو دست میشه ،😍🥰😆مامانای گهواره مشتریمون شدن از قشم و تهران همه کاراش
نسبت به لباسای شیراز به نظرم بشه
ولی اگه خیلی شیک بخوای نه
بگردی پیدا میشه
یک دست فقط ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.