تو این سن جیغ زدن یکی از مراحل رشده نگران نباش دختر منم از سه هفته پیش یه دفعه شروع کرد چیزی میخواست و نمیتونست بهش برسه جیغ میزد. ذوق کنه هم جیغ میزنه. مهم اینه جیغشون هیستریک نباشه😂 مثلا پسردایی من دو سالشه اکه ی خرابکاری کنه کسی بخواد دعواش کنه انقد بد جیغ میزنه. فقط برای اینکه کسی بهش چیزی نگه. این بده
شاید ترسیده جیغ زدنش یه نوع حالت دفاعی داره
دختر منم خیلی جیغ جیغوو خواهر درس نمیشن🫠😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.