منم طبیعی زایمان کردم نمیتونسم یه وری میشستم🤦🏻♀️
منم همینجوریم سعی کن بیشتر دراز بکشی یا ی چی نرم بزاری زیر پات دردت کمتر میشه اذیتم نمیشی
منم همینم تازه من یبوست هم میگیرم دستشویی میرم میمیرم از درد دیگه بعدشم که افتضاح درد دارم
دراز بکش
اگر طبیعی زایمان کردی طبیعیه یک وره بشین یا ازین کوسن های دوناتی بگیر،تا چند وقت بعد ادامه داره
چندتا بخیه خوردی؟بیرونی یا داخلی؟
منم اینجوری بودم سر دخترم تا میاد خوب بشع خیلی زمان میبره
طبیعی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.