خودم با زبان موافقم .
بهناد تو مهد کلاس زبان داره
من از دکتر پرسیدم گفت شش هفت سالگی به بعد ژیمناستیک تو سنین کمتر ممکنه به بدن آسیب بزنه
دختر من هر دو رو داره میره الان
ژیمناستیک خیلی برای دخترا خوبه من نوه خالم از همون بچگیش میبردنش ژیمناستیک ماشاله الان ک ۲۵ سالشه ی هیکل خوشگل و خوش فرمی داره واسه خودش مربی شده تو بچگیش مدال آورده بود. الان کنار کار خودش مربی گری هم میکنه داره پول جمع میکنه برای خودش باشگاه بزنه
دوتا چیز کاملا متفاوت
ورزش یا آموزش ذهنی
هر دو
ولی اگه یکیشو میتونی ژیمیناستیک
به من باشه میگم واسه هر دو زوده البته که دختر خودمم یه چیزایی از انگلیسی بلده ولی از جم کیدز یاد گرفته
ژیمناستیک از پنج سال به بعد خوبه زبان زوده بنظرم
به نظر من توی این سن کلاسی که بهشون خوش بگذره بفرستید که از خوندن و… زده نشن
اگه واضح و کامل حرف میزنه زبان
البته که فراره و مدام باید باشه
ژیمناستیک من برم به حرف مربی گوش نمیداد و اصطلاحات بلد نبود گفت بهتر ۴ ۵ سالگی بیاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.