من یه روز درمیون قرص شو میدم
دکتر گفت ویتامین د۳پسرم پایینه بعد قطره کید ۳فورت رو داده ک تا دوماه هفته ای ۲سیسی بعد ماهی ۲سی
سی.
روزی ۵ سی سی؟
شربت میدم عزیزم
من هفته ای یدونه قرص میدم بهش
دختر من قرصشو میخوره
من این مارکو همیشه میدم روزی ۵سیسی. دکترش تجویز کرده بود
من پدیا بست میدم راضی ام البته پیشنهاد دکتر هم بوده از بین همه مارکها
من پدیابست میدم دکتر داده
سوال منم هس
من یک روزدرمیان قرص ۱۰۰۰به پسرم و هروز ۵سی سی شربت به دخترم میدم.دکتر نوشته.و وسط صبحانه میدم
من ۳ماه میدادم به پسرم دکترش واسش اولترا نوشته بود هر جا گشتم نبود پدیا بست خریدم براش
من ماهی یکی قرصشو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.