مال من یکم بیلی روبین کبدم بالابود ولی اونقد نبود ک مشکلی پیش بیادسونوهم دادم کبدم سالم بود ولی بدنم خعلی بد شده ☹️
من لک بارداری افتاد روی گردنم
از گردن تا روی سینه هم جوش میزدم شدید
دکتر پوست و مو هم رفتم ازمایش هم دادم گفت بخاطر بهم ریختگی هورمون هاست
بهم پماد داد خوب شد
آز مینویسن شاید بخاطر انزیم های کبدی باشه
واااای دقیقا برای منم همینطور شده
سه شنبه نوبت دکتر دارم نپرسیدم هنوز
ولی کل صورت و بدنم شده جوش در حالیکه اصلا قبلش جوش نمیزدم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
از بهم ریختگی هورمون هاست چاره ای هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.