۸ پاسخ

من اینجور مواقع همش میخوابم به امید اینکه فردا صبح بشه یه روز جدیدشروع کنم که حالم شاید بهتر شه

من این جور موقع ها با خدا درد و دل میکنم همزمان گریه میکنم

من اینجور موقع ها تنها کاری که ازم بر میاد همون گریه اس ….

عزیزم گریه کن تا خالی و سبک شی

😭💔منم
البته من یه مادری رو دیدم خیلی گرفتار بود همش جلو چشمم هنوز خالی نشدم یک هفته است بغض دارم

من که این موقعه ها بستنی میخورم .بعدش برو پارک

بخواب

قرآن بخون جانم

سوال های مرتبط