به بچه دوم فک میکنید؟؟؟؟

۱۸ پاسخ

به هیچ وجه تا ابد و یک روزم نمیارم دیوانه ام مگه

نه دیگه نمیتونم

فعلا نههههههههههه

من دوتا پشت هم اوردمممم خیلی سخته اصلا ب بچه دوم فکر نکنین

در آینده اره قصدشو دارم ولی فعلا الان بیارم ن

من گوه میخورم

گ.... میخورم

ابداااا

خیر
سوال بعدی

اره گلم اما سال دیگه اقدام میکنم یعنی یکی دوسال اینده😌چون یکی کمه🤫

دوست دارم ولی شرایطشو ندارم نه مالی نه روحی سختیاش یادم میاد از بارداری تا زایمان تا زردی و کولیک و ...پشیمون میشم هزینه ها هم زیاد شده ی سونو ساده هم نمی‌تونیم بریم

بله چون متوجه شدم پسرم واقعا تازگیا نیاز به همراه و همبازی داره
ولی الان نه خدا بخواد دو سه سال بعد

آره خیلی

فعلا نه شاید آراز بزرگ شه دیوونه بشم و سختیایی ک داشتم یادم بره آره ولی الان نه😁البته که اون موقع هم اگه شرایط مالی برا بچه دوم اوکی باشه

هرگزززز عمرااا

اره ولی الان نه

گاهی آره گاهی نه

وااای فکر می کردم و میخواستم اما پسرم خیلی شیطونی میکنه منصرف شدم نخواستم

سوال های مرتبط