خانما شما پوره سیب زمینیو چجوری میدین ب پسرتون

۷ پاسخ

من کره میزنم با حالا اگه شیرخشک باشه اگه نباشه با شیره خودم رقیق میکنم یکم که از اون سفتی در بیاد
بعد میدم به دخترم😎😍
یه جوری نوشتی انگار به پسرا یه جور میدن به دخترا یه جور دیگه 😂 باورکن فرقشون فقط اونجاشونه و دختر نازش بیشتره ولی توی غذا خوردن فرقی ندارن😂

من دادم دوست نداشت نخورد😕

یکم کره بزنید بهش بعدش با شیر خشک یا شیر خودتون رقیقش کنید

با کره و آب جوشیده

با کره میدیم دخترمون 😎

با شیرخشک قاطی کردم بار اول بهش دادم

گاهی با کره گاهی با زرده تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان آنیا😘 مامان آنیا😘 ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی