من کره میزنم با حالا اگه شیرخشک باشه اگه نباشه با شیره خودم رقیق میکنم یکم که از اون سفتی در بیاد
بعد میدم به دخترم😎😍
یه جوری نوشتی انگار به پسرا یه جور میدن به دخترا یه جور دیگه 😂 باورکن فرقشون فقط اونجاشونه و دختر نازش بیشتره ولی توی غذا خوردن فرقی ندارن😂
من دادم دوست نداشت نخورد😕
یکم کره بزنید بهش بعدش با شیر خشک یا شیر خودتون رقیقش کنید
با کره و آب جوشیده
با کره میدیم دخترمون 😎
با شیرخشک قاطی کردم بار اول بهش دادم
گاهی با کره گاهی با زرده تخم مرغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.