مامانا چه اسباب بازی هایی برای سیسمونی بگیرم ؟

۴ پاسخ

من که زیاد نگرفتم به چند دلیل
1_ یکی اینکه تا یکم بزرگ بشه و فهمیده بشه بقیه میان و مجبور میشی بر خلاف میلت بدی بازی کنن و گاها خراب میشه قبل اینکه بچت باهاشون بازی کرده باشه
2_ هنوز نمیدونیم بچمون علاقه بیشتر به چه نوع اسباب‌بازی هایی داره و ممکنه کلی هزینه کنی ولی به کار نیاد
3_ وقتی همه چی داره حتی اگه بازی نکرده باشه براش تکراری میشه و خیلی بچه ها دیگه با اسباب‌بازی هاشون بازی نمیکنن و لذت نمی‌برند ولی وقتی جدید میخری براش جذابه مخصوصا اگه به عنوان تشویق یه کار خوبش بخری براش
یه تعدادمحدود مربوط به هوش و فعال کردن حرکاتش تا یک سالگی کافیه به نظر من

من برای پسرم ماشین بزرگ گرفتم
عروسک های خودمم از بچگی بود
با چند تا جغجغه فقط

دو سه تا تیکه برای دل خودت بخر زیاد نخر
بذار بدنیا اومد کم کم میخری

عزیزم اسم پسر داداش منم بارمانه😍😍 ولی اون 21 سالشه الان

سوال های مرتبط