من میدم .خود بهداشت هم گفت بده
دکتر ب من گفت از قبلش بده و هر تایمی که میخوای فرقی نداره اما بعدش سر ساعت
نه والا همبشه بعدش میدم
پاراکید دوبرابر وزنش
دکتر بهم گفت بعد واکسن بدم
البته من بچم واکسن دوماهگی داشت
واکسن 4ماهگی هم فقط باید مراقب باشی تب نکنه 2برابر وزنش دقیق و سرساعت بهش پاراکید بده
دردی انچنانی ندارن شاید فقط چندساعت ک قابل تحمله
نه عزیزم نده ، جوابدهی واکسن و عکس میکنه ، و هیچ فایده ای نداره براش
و انگار بچه الکی اذییت شده و زجر میکشه
دو برابر وزنش.فردا دخترم واکسن داره🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.