علائم اولین ماه بارداری چیه

۵ پاسخ

تکررادار

من ترشح شدید داشتم

من گرفتگی داشت شکمم.هیج علامتی نداشتم تا بی بی زدم و از دادم

من سرگیجه داشتم چشام دارو تیره شد

برا هر کس متفاوته
من حس بویایی خیلی قوی شده بود

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۲ سالگی
مامان شهریار مامان شهریار ۳ سالگی
مامان آیسان عشق مامان مامان آیسان عشق مامان ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان آرمین مامان آرمین ۲ سالگی
مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی
مامان jigaram مامان jigaram ۲ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۲ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیستم بارداری