من یه ماه بهش دادم خوب بود ولی دیگه ندادم چون خداروشکر دیگه بهتر شد غذا خوردنش
ی دفعه فکر کردم از بزرگسالان میگی چون دخترخاله ام خورد چاق شد بعد دوباره از سوزش معده خیلی اذیت شد
استفاده نکنین خطرناکه باعث میشه فقط اب بدن جمع بشه چاقی نیست
کربوهیدرات و پروتئین بهش بده
سیب زمینی اب پز کن بعد سرخ کن بده بخوره تپلش میکنه قبل خواب
نون چاق کنندست
برنج
میوه
سلام گین آپ برای بزرگساله بچه تون ندی مضر هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.