خانما هفته ۹ هستم خیلی درد پریودی دارم وترشح طبیعیه

۵ پاسخ

تا وقتی خدایی نکرده لکه بینی نداری، همه چیز طبیعیه

منم دارم ، طبیعیه

فقط استراحت کن عزیزم تا وقتی لکه بینی نداشته باشی طبیعی همه چی

استراحت کن

منم همینطور واقعا نمدونم من بارداری اولمه هچی سر در نمیارم اگ کسی چیزی در این مورد میدونه راهنمایی کنه مرسی

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته دوازدهم بارداری