دوستان من هفته ۹ هستم کمر درد دارم بعضی وقتا مث پریودی طبیعی؟؟

۵ پاسخ

طبیعیه کاملا تازع من شنیدم یکی میگفت من تا ماه اخر همین بودم🙄

منم دارم 🙈

باه عزیزم طبیعی هستش فقط استراحت کن من تا سه ماه فقط استراحت کردم البته حالم خیلی بد بود بیحال بودم ولی الان بهترم

اوه اره منم دارم طعبیه

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری