۴ پاسخ

نه بابا شلواربراش بووش

من تو خونه کم پوشک میکنم

من گاهی کنارهم استفاده میکنم

من هم کهنه میبندم هم پوشک مارک مولفیکس یا مای بی بی شبا وبیرون رفتن

سوال های مرتبط