من میگم پسرم جیش خالی کردی یا نه جیش پی پی اینطوری خیلی بهتره🙂
چه اسمای مسخره ای
من میگم پیف
پوفو
از همه بهتر پیپی هست منم میگم
ابجیم کوچیک بود میگف اُع اَع😂
خواهرشوهرمم میگ باهبا کردی😂
من میگم عَ عَ 😂
بچه خواهر من وسط رستوران داد میزد عن کردم😂بهتره اسم باکلاس براش بزارید
اَه میگم
من میگم پی پی یو😂
من میگم ریدی😂
پوفانیپوفانی 😂
من میگم پی پی یو
من میگم پوپولی😁
من همون پی پی بهش گفتم اون میگه بی بی😅
بوف بوف 😃
من همون پی پی ولی اح اح هم خوبه
پوپو😂
پسر من زور دادنی میگه اَ اَ اَ🤣
همون پی پی😁
من هم پی پی میگم
همون پیپی خوبه که چشه؟😅
اره دیگه
منظورت چیه میخای خیلی مودبانه باشه؟
من میگم اه اه کردی اونم یادگرفته میگه اه اه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.