۲۳ پاسخ

من میگم پسرم جیش خالی کردی یا نه جیش پی پی اینطوری خیلی بهتره🙂

چه اسمای مسخره ای

من میگم پیف

پوفو

از همه بهتر پیپی هست منم میگم
ابجیم کوچیک بود میگف اُع اَع😂
خواهرشوهرمم میگ باهبا کردی😂

من میگم عَ عَ 😂

بچه خواهر من وسط رستوران داد میزد عن کردم😂بهتره اسم باکلاس براش بزارید

اَه میگم

من میگم پی پی یو😂

من میگم ریدی😂

پوفانی‌پوفانی 😂

من میگم پی پی یو

من میگم پوپولی😁

من همون پی پی بهش گفتم اون میگه بی بی😅

بوف بوف 😃

من همون پی پی ولی اح اح هم خوبه

پوپو😂

پسر من زور دادنی میگه اَ اَ اَ🤣

همون پی پی😁

من هم پی پی میگم

همون پی‌پی خوبه که چشه؟😅

اره دیگه
منظورت چیه میخای خیلی مودبانه باشه؟

من میگم اه اه کردی اونم یادگرفته میگه اه اه

سوال های مرتبط