۴ پاسخ

واکسن چهارماهگی خیلی خیلی... خوبه اصلا اذیت نمیشه بچه

لطفامیشه کمکم کنید من باردارم بچه رونمیخام پول هم ندارم آمپول یا قرص بخرم چیزای خونگی چکارکنم چی بخورم ک ازبین بره

من دوماهگی تب در نداشت ولی چهارماهگی دردتب خطرداشت

۲ ۴ ۶ هیچکدام گریه نکرد تب نکرد درد هم نداشت

اگ ۲ واکسن زدی نفهمیدی بقیع رو هم نمی‌فهمه
ولی اگ ۲ رو فهمیده بقیع رو میفهمه و بیشتر از ۲ میشه دردش

سوال های مرتبط