واکسن چهارماهگی خیلی خیلی... خوبه اصلا اذیت نمیشه بچه
لطفامیشه کمکم کنید من باردارم بچه رونمیخام پول هم ندارم آمپول یا قرص بخرم چیزای خونگی چکارکنم چی بخورم ک ازبین بره
من دوماهگی تب در نداشت ولی چهارماهگی دردتب خطرداشت
۲ ۴ ۶ هیچکدام گریه نکرد تب نکرد درد هم نداشت
اگ ۲ واکسن زدی نفهمیدی بقیع رو هم نمیفهمه
ولی اگ ۲ رو فهمیده بقیع رو میفهمه و بیشتر از ۲ میشه دردش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.