قند که نداشتی فک کنم ،اگر ی کم هست و قند نداشته باشی هیچ مشکلی نیست تازه شما دیگه اخر راهی من از هفته های پایینتر اب دورش زیاد بود منتهی من دیابت بارداری داشتم ،بچه تو هفته های اخر وزن میگیره الانم فک کنم وزنش خوب باشه ،اصلا نگران وزنش نباش
خوبه عزیزم سریع وزن میگیره تادوسه هفته دیگه که ان شاالله بخاددنیابیاد.یه دوبارحلیم بخوروسوپ مرغ وجواینابراوزن دهی عالیهحبوباتم بخور
هنندونه نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.