نمیذارم اصلا
اره گاهی مجبورم
آرع میزارم ۳تا۴مترفاصله
من خونه خیلی کم روشن میکنم عادت ندارم خودم تلویزیون ولی وقتی خودمون فیلم میبینیم شب با شوهرم خوب اونم میبینه خواسته ناخواسته ولی جلو تلویزیون نمیذارم یا کارتون و اینا نمیذارم براش
مرسی عزیزم
نه نمیذارم
اره من میزارم شبکه پویا یکم میبینه بعدشم نق نق میکنه حوصلش سر میره،اگر گوشی هم دستم بگیرم اونم میخواد ببینه و اگه نشونش ندم گریه میکنه😂😂
والا هر از گاهی یهو چشمش میفته ولی در حد دو سه دقیقه بعد خودش سرشو میچرخونه انگار براش جذاب نیس
ولی گوشی خیلی براش جذابه ک اصلاااا نمیذارم
اماااا بنظرم ماها این همه تلویزیون دیدیم اتفاقی نیفتاد ، هممون سالمیم😂
ولی خب حتما خوب نیست که این همه روش تاکید میکنن
نمیدونم والا ولی گاهی چاره ای نیس🤦♀️پسر دایی من اصلاااااااا تا دو سالگی نذاشتن ببینه اما بنظرم تفاوتی با بقیمون نداره😂
اره میذارم مدت کوتاهی ولی خب اسباب بازی هم بهش میدم بازی میکنه اما کم بازی میکنه بعد میذارم تلویزیون نگاه کنه
من نمیذارمش ولی اگر شوهرم و مامانم باشن میذارن که من سریع مداخله میکنم😂🤧 خانواده شوهرمم یکی از خواهر شوهرام این کارو میکنه من به شوخی تذکر میدم
من متاسفانه بدون تی وی شیر نمیخوره در طول روز هم سعی میکنم نبینه فقط همون چند دیقه ک شیر میخوره
بله والا هیچ جوره نمیشه جلوش رو گرفت چون اون یکی بچه که دارم میخواد همش کارتون ببینه اینم ناخواسته میبینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.