۷ پاسخ

من اروپا هستم و انتخابی هست که اپیدورال بخوای یا نه هیچ عوارضی هم ندارد ایران چون تحریم هست خیلی کم شده و فقط برای عمل ها استفاده میشه

من ۴سال پیش بیمارستان خصوصی رفتم با اپیدورال زایمان کردم خوب بود اینسری ندارم میخام برم دولتی موندم کدوم بیمارستان داره

دیگه عوارضش بدتر از سزارین که نیست من همون اپیدورال میرم اگه سز نشم

من فیزیولوژیک بودم بابام دراومد ب معنای واقعی

من خیلی تحربه های خوبی شنیدم اگ طبیعی باشه زایمانم اپیدورال میگیرم

سلام تو شهر ما جمع شده کلا به خاطر عوارضش🥺

اپیدورال میگن ضرر داره راسته؟!

سوال های مرتبط