۸ پاسخ

جای خنک باشه بهتره مال من بیرونه ولی جاش خنکه شل نشده

الان ک کولر روشنه چیزی نمیشه ولی گرما بخوره آب میشه و شل استفادش سخت میشه یخچال انتخاب بهتریه

یخچال

باید تو یخچال نگه داری کنین وقتی میخوان استفاده کنین بیارین بیرون

تویخچال

یخچال میزارم
یه بار بیرون گذاشتم آب شد

من یخچال نمیزارم

یخچال

سوال های مرتبط

مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری