من بچه اولم شیرخشکی بود دیگه از اخرای ۱۷ ماهگی شیر نخورد منم دیگه جاش بهش صبحا صبحانه شیرپاستوریزه میدادم
من دخترم یه سال و سه ماهش بود
گرفتمش از شیر
برای دوقلوهامم کامل قطع نمیکنم شبا قبل خواب حتمن بهشون گاو باگاومیش براشون میگیرم میدم بخورن
پسربزرگم صفربودازشیرگرفتمش از حضرت روقیه و کمک خواستم بچه ام فقط اذیت نشه خداروشکرزود گذاشت کناراذیت نشد ولی منبعدش موقع خواب فقط شیرگاو با گاومیش بهش میدادم تا ۵سالگی بنظرم لازمه بدیم با لیوان ک نمیخوره و باشیشه براش جذاب بود
من تا دوسالگی میدم بعد میگیرم
بنظرم نیازه بدنشونه
تادوشه سالگی بخوره خب شیرخشک چیه مکه شیرخودا نیس اذیت شی که بده بخوزه گاهی زوزا
زیادن افرادیکه یا مجبورشدن یاخودشون خواستن
ولی من تا ۲۳ماهگی دادم اونجا از قبلش ینی ۲۲ماهگی کم کردم و ۲۳ماهگی گرفتم
من تصمیم دارم بعد واکسن ۱۸ ماهگی از شیر بگیرم
اره
کم کم کمش کن تا بتونی بگیری ازشون دیگه
من ۱۸ماهگی از شیر گرفتم البته شیر خودم و میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.