۲ پاسخ

من شاید چاووش شیر خودمو نمی‌خورد تبش پایین نمیمود میگن اگه شیر خودتو ک بخورن ازشون میاد پایین ولی من چاووش تا یک سال فقط شیر خورد

واسه پسر من ک خیلی زیاد سخت بود ظهر واکسن رو زد تا غروب خوب بود بعدش تب کرد تا خود صبح تب داشت اون موقع منم باردار بودم خیلی اذیت شدم همش تا روز لخت بود خیلی بدم از اون شب میاد ولی بعضی هم هم واسشون سبک بود

سوال های مرتبط

مامان دوتا گردالی🤎🤍 مامان دوتا گردالی🤎🤍 ۱ سالگی
مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان ویهان💙 مامان ویهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۸ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی