من والا
نازلی و نیهان رو خیلییییییییی دوست دارم اگه دخترم میشد یکی از اینارو روش میزاشتم
دلوین و ماهلین
گیسو و گندم
نگاه.نگار
ماهلین آیلین
نیکا نگار.
آدرینا آدریانا ....پرنسا پریسا ...دلسا گلسا ...نورا نیهان ... سما ..سنا.... سلین نلین ....آلا ..اِلا
نلا_نیلا
پرنسا_دلسا
نورا_نیلما
دلوین دلسا
تورکی فارسی عربی کدومش٫؟
ای جونم دوتا دوقلو دختر😍منم دوقلو دارم توذوخدا دعا کن برای منم حداقل یکیش دختر بشه،یه پسر دارم عاشق دخترم،ببخشید کیسهاشون جدا بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.