هیچ مشکلی نداره من چند وقت پیش از دکتر پرسیدم گفت فقط اون شربت هایی ک پودری هستن توخونه داخلش آب جوش میریزی رو بنداز دور بقیه هر چی داری چندسال تاریخ داره
ن دیگه نمیشه اگر باز بودن
دکتر ب گفت بهتره ک ندی چون اثرش خیلی کم میشع
تا سه ماه میشه
پلارژین فکر میکنم تا سه ماه میشه استفاده بشه بده نهایت اینه که اثرش کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.