خانما شربت پلارژین عید گرفتم الان میشه ب دخترم بدم

تصویر
۵ پاسخ

هیچ مشکلی نداره من چند وقت پیش از دکتر پرسیدم گفت فقط اون شربت هایی ک پودری هستن توخونه داخلش آب جوش میریزی رو بنداز دور بقیه هر چی داری چندسال تاریخ داره

ن دیگه نمیشه اگر باز بودن

دکتر ب گفت بهتره ک ندی چون اثرش خیلی کم میشع

تا سه ماه میشه

پلارژین فکر میکنم تا سه ماه میشه استفاده بشه بده نهایت اینه که اثرش کمتره

سوال های مرتبط