۶ پاسخ

همه را ول کن ببنید نظر پزشک نوزادان و اطفال چی هست

خوبه دوبار وزنش میشه 4و 800 نه خوبه

بجه منم 2500 بود 4 ماهگی 6100 دکتر گفت خوبه ولش به بقیه اهمیت نده

قدش کمه ،،البته قد ژنتیکی هست

ماهی ۷۰۰ تا یک کیلو اضافه کنه عالیه
خوبه دیگه

نه خوبه
من دخترم ۳ بود چهارماهگی ۶

سوال های مرتبط