چند هفته رفتید سنو رشد من میخوام ۳۳هفته ۳روز برم خوبه؟

۹ پاسخ

هم ۲۸ هفته رفتم هم ۳۲ هفته

چون فشارخون داشتم

من28هفته دکتر نوشت رفتم همچیش خوب بود خداروشکر اما باز برا 17 این ماه نوشته برم ک میشه 31هفته و دو روز نمیدونم چرا باز نوشته

۳۰هفته و۳ روز

من اولین سونوی رشدم هفته ۲۸ بود😍

من یبار۲۸رفتم
یبار ذیکه ۳۶میرم هم وزن هم پوزیشن بچه روببینم

اگه سز هستی که فرقی نداره کی بری. اگه طبیعی هستی اره برو الانم بری خوبه. که اگه بریچ بود وقت داشته باشی حرکات اصلاحی بری

من یه بار ۲۸ هفته رفتم یکی هم ۳۲ هفته

۳۳ هفته یک‌روز دکترم گفت سونو بدم
اخرین سونوی شما کی بوده؟

من چند روز پیش رفتم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تیارا مامان تیارا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وششم بارداری