هم ۲۸ هفته رفتم هم ۳۲ هفته
چون فشارخون داشتم
من28هفته دکتر نوشت رفتم همچیش خوب بود خداروشکر اما باز برا 17 این ماه نوشته برم ک میشه 31هفته و دو روز نمیدونم چرا باز نوشته
۳۰هفته و۳ روز
من اولین سونوی رشدم هفته ۲۸ بود😍
من یبار۲۸رفتم
یبار ذیکه ۳۶میرم هم وزن هم پوزیشن بچه روببینم
اگه سز هستی که فرقی نداره کی بری. اگه طبیعی هستی اره برو الانم بری خوبه. که اگه بریچ بود وقت داشته باشی حرکات اصلاحی بری
من یه بار ۲۸ هفته رفتم یکی هم ۳۲ هفته
۳۳ هفته یکروز دکترم گفت سونو بدم
اخرین سونوی شما کی بوده؟
من چند روز پیش رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.