سلام دوستان کی عمل سرکلاژ دهانه رحم عمل کرد
درد چیزی نداره

۱ پاسخ

درد بستگي به بدن داره
من عمل كردم ارنقدر درد نداشتم شايد چند ساعت بعد عمل درد زير شكم داشتم ك خوب شدم
تا چند روزم لكه بيني داشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری