منم قراره برم، خصوصی نمیتونم خیلی میشه هزینش بیمارستان رجایی تهران هم هست برای قلبه اونجا انجام میدن اطلاعی دارید ؟
من مرکز خصوصی رفتم ۲۶۰۰ شد هرجا میخوای بری زنگ بزن هزینه اشو سوال کن
من دکتر قلب کودکان وجنین رفتم 5میلیون سیصدتومن گرفت
اگر واسه نینی تو دلت میخوای برو بیمارستان یاس کریمخان خیلی خوبه قیمتاش
من انحام دادم شهر خودمون بیمارستان دولتی اطفال ۸۰۰ حدودا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.