من ۵ تومان آزاد دادم و ۸۰۰ هم وزیت
۵تومن
من بیمارستان ۴۶۰ تومان دادم نرو بیرون میلیونی میگیرین
چراانقد قیمتا متفاوته باهم😑😑😑
من گرمسار 2900دادم آزاد
من امروز شهر خودمون زنگ زدم ۴۳۰۰
۵ تومن عریزم
جایی ک من رفته بودم آزادش ۵۴۰۰ بود
ولی من رفتم کلینیک۶۰۰تومن
فکرکنم۴۶۰۰هست
من 400دادم با بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.