من بیمه سلامتم رفتم بیمارستان افشار نزدیک پونصد تومن شد. کلینیک افشار برو خیلی ارزونتره
پیش چه دکتری باید انجام بشه؟دکتر قلب یا سونوگرافی؟
من اسفند ماه رفتم قزوین دکتر مینا فرشادگهر ۱۴۰۰
من ۲۱ هفته فکر کنم رفتم حدود ۲
ضروریه انجام دادنش دکتر نوشته نرفتم مشکلی ندارم آخه
من ۵وخورده ای دادم تو مطب
هر شهری تفاوت داره
من ۴/۳۰۰انجام دادم شیراز
من رفتم 3تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.