این درد های من کارم ب دکتر کشید دعا کنید بهتر بشم نشم برم. زایشگاه

تصویر
۹ پاسخ

احتمالا سرکلاژ میشی

سوره حجرات و الحاقه بخون برای حفظ جنین

انشالله بسلامتی مرخص بشی گلو

علائم چی داشتی ؟

نترس متوسل شو به حضرت فاطمه خودش کمکت میکنه نترس عزیز دلم

عزیزم استرس نداشته باش...استرس از همه بدتره انشالله هرچی خیره برات پیش بیاد

عزیزم مطمعنم بهتر میشی🤍❤️دلم باهاته

حالتو میفهمم
تا میتونی به خودت به خودت ارامش بده و دعا کن
منم اینحال گذروندم
ایشالا بخیر میگذره برات

چیشده گلی اتفاقی افتاده

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی