۲ پاسخ

عزیزم استرس نداشته باش، من از شنبه این دردارو دارم،دکتر گف فقط استراحت

عزیزم استرس بیشتر اذیتت میکنه
چون لگنت و رحمت بزرگ شده این دردا رو داری
استراحت کن به نی نی خوشگلت فکر کن ایشالا ک خیره منم ۲۶ام باید برم انومالی🥰

سوال های مرتبط

مامان فنقلی مامان فنقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌ودوم بارداری