۹ پاسخ

نئوتادین

من سیتریزین گرفتم امروز، صبح و شب 2/۵ سی سی میدم گلم . با شربت نئوتادین

من شربت سرماخوردگی میدم دو سه شب و تموم میشه شب ب شب ی سیسی

نئوتادین و اسپری بینی

سیتریزین

اسپری بزن براش مرتب بعد بینیش تمیز کن
بخورم اگ داره روشن کن بالا سرش

من هیچی نمیدم هیچوقت برای ابریزش من برای سرفه وتب فقط دارو میدم

اگه عناب داری خشک و ترش فرقی نداره بسوزون دودشو بده زیردماغش زود بندمیاد

اسپری بینی بزنین مرتب

سوال های مرتبط

مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی