۸ پاسخ

مامان اندیا شما لخته هایی ک دفع میکنی چ اندازست من الان ی عالمه خونریزی داشتم بد ک رفتم سرویس ی لخته اندازه نصف کف دست ازم رفت نگرانم بد هم دیروز دفع لخته داشتم ولی خیلی کم کوچیک بودن ولی امروز همش بزرگ بودن و اینم ک نصف کف دست بود عادیه

منم مثل شما دو س روزه افتادم ب خونریزی دفع لخته البته تو سونو قبلیم حرفی از هماتوم نبود ولی لکه بینی داشتم الان نگرانم فردا هم سونو دارم دعا کنید خبر خوبی بشنوم

ببخشیدیه سوال این شیافی که استفاده میکنیدچیه فقط براهماتوم منم هماتوم دارم

بله عزیزم من پنج هفته فهمیدم هماتوم دارم ۲۰درصدبودولکه بینی داشتم بااستراحت کامل و شیاف هفته هشت بارداری جذب شد

من قبل از سه ماهگی از بین رفت
از ۶ هفتگی تا ۳ ماهگی شیاف پروژسترون استفاده کردم هر شب
چیز سنگین بر نداشتم نزدیکی نداشتم بیشتر استراحت کردم

من سونو هفت هفته رفتم هماتوم داشتم خیلی درد شدید داشت دلم استراحت زباد کردم یک هفته هم مرتب هر شب شیاف میزاشتم سونو رفتم یازده هفته جذب شده بود

بله عزیزم من تقریبا از ۸ هفته داشتم شیاف استفاده میکردم بیشترم استراحت میکردم سونو NT که رفتم ۱۲ هفته و دو روزم بود دکتر گفت هماتوم نداری دیگه

سلام عزیزم من همانوم ۵۰ در صد شاک رو درگیر کرده بود داشتم فقط شیاف گذاشتم و توکل به خدا کردم استرحتتم خیلی کم کردم چون بچه کوچیک دارم رفتم انتی الحمدالله جذب شده بود
توکلت به خدا باشه
من که همه چی رو سپردم به خودش ❤️

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد